Slobodno vrijeme

5 znakova koji pokazuju da ste dobro odradili trening

Trening
Objavio: Agit

Vježbanje je puno više od poboljšanja našeg izgleda, da budemo u formi i ostanemo zdravi – zahvaljujući treningu imamo više energije, sretniji smo, imamo više samopouzdanja, a mogli bismo navesti tjelesne i mentalne koristi od vježbanja.

Iako možda dosta vježabate, može se dogoditi da vježba tu i tamo neće biti pravilno izvedena, stoga je dobro znati koji znakovi ukazuju na kvalitetan trening.

1. Umorni mišići

Osjećate li ikad da vam je trening prenaporan, a vaši mišići budu izuzetno umorni. Primjerice, dižete utege, a zatim jedva podižete ruke. Ako se to dogodi, vjerojatno je znak da ste odradili kvalitetan trening, ali mišići će se lijepo oporaviti.

Samo unesite dosta vode i odmorite se. Ako nastavite vježbati, riskirate ozljedu.

2. Osjetljivost mišića

Osjećaj peckanja u mišićima tijekom dizanja utega ne mora nužno značiti da previše vježbate, to može biti samo nedostatak kisika. Možda zvuči zastrašujuće, ali mišići se suze tijekom vježbanja. Kad se odmorite, oni se lako i brzo oporavljaju.

Osjetljivost mišića

Osjećaj peckanja u mišićima može biti samo nedostatak kisika.

To je neophodno za izgradnju vitkih mišića i jačanje metabolizma, stoga je osjetljivost znak da ste odradili kvalitetan trening.

3. Dobar san

To je sasvim jasno. Studije pokazuju da ljudi koji dobro treniraju općenito imaju bolji san.

4. Otkucaji srca

Izmjerite si puls. Ovo je najbolji pokazatelj trenirate li sigurno za vaše srce. Tako ćete znati i kada trebate stati, a kada malo ubrzati trening.

5. Glad

Osjećaj gladi odmah nakon treninga dobar je znak da ste odradili kvalitetan trening jer vam je potrebno gorivo za oporavak. Vjerojatno ćete žudjeti za hranom koja sadrži ugljikohidrate koje tijelo koristi za energiju. Bez brige, možete uživati ​​u njima.

Pokušajte jesti najkasnije pola sata nakon treninga. Tijelo će odmah upotrijebiti kalorije (energiju) za smirenje, što znači da zadržava manje masnoće. Uz to će se brže oporaviti jer će tijelo dobiti prave hranjive sastojke.

Imajte na umu da je kvaliteta uvijek važnija od količine . Pokušajte vježbati 40 minuta četiri dana u tjednu i s vremenom povećajte intenzitet vježbanja. Poanta je dati sve od sebe i odraditi što više ponavljanja u najkraćem mogućem vremenskom intervalu! Stoga, krenimo!

O autoru

Agit