Sport i slobodno vreme

6 savjeta za poticanje djeteta na odlazak u šetnju

Otrok u šetnji
Written by Agit

Hodanje je zdravo i pozitivno utječe na naše zdravlje. Jača muskulaturu i mišiće nogu, održava zdravu cirkulaciju,  gradi nam samopouzdanje, poboljšava raspoloženje i opušta. Donosimo nekoliko savjeta kako vašu djecu potaknuti na hodanje.

Šetnja s djetetom može biti prekrasno iskustvo. To je jednostavna aktivnost koja nudi zdravstvene beneficije za vaše dijete i pomaže vam da se povežete. Znamo da svaka fizička aktivnost pozitivno utječe na naše zdravlje, stoga je korisno dijete u početku poticati na šetnju, bavljenje sportom i sl. Pročitajte naše savjete o uživanju u ovoj zabavnoj i korisnoj aktivnosti.‍

1. Pretvorite hodanje u avanturu

Umjesto da samo predložite odlazak u šetnju, pretvorite svoj mali izlet u avanturu. Na primjer, možete djetetu predložiti zajedničko istraživanje parka i što tamo možete pronaći: možda igralište, rijeku ili jezero. Sve što daje svrhu hodanja savršen je izbor.‍

2. Neka aktivnost bude zanimljiva

Šetnja je zabavna! Možete organizirati potragu za blagom kako biste pronalazili predmete poput lišća ili određenog drveća ili osmislite mini stazu s preprekama na kojoj vaše dijete mora prelaziti preko stabala drveća, preskakati lokve ili se popeti na malo brdo ili pješčanu dinu ako živite u blizini plaže.

3. Ponesite kartu sa sobom

Moći ćete djetetu pokazati gdje se trenutno nalazite. To je također prilika da oni preuzmu malo odgovornosti. S mapom u ruci vaše dijete može preuzeti inicijativu, pa čak i promijeniti vašu rutu. To je jedan od načina da hodanje učinite uzbudljivim potičući njihovu znatiželju.

‍4. Dajte djetetu fotoaparat

Ako zavoli fotografiranje u prirodi, češće će poželjeti izlaziti u šetnju kako bi što više istraživalo okolinu korištenjem fotoaparata. Fotografiranjem ćete također stvoriti mnoge lijepe uspomene kojih će se moći prisjećati kad postanu stariji.

5. Ponesite nešto za jelo i piće

Možete ponijeti nešto hrane i napraviti mali piknik tijekom šetnje. Ne zaboravite djetetu dati dio stvari koje će nositi u ruksaku. Tako ćete ih naučiti odgovornom ponašanju.

6. Koristite pedometar

Preporučuje se da vaše dijete provodi najmanje 60 minuta dnevno radeći umjerene aktivnosti poput hodanja kako bi poboljšalo svoje zdravlje. To znači negdje između 12 000 i 15 000 koraka svaki dan.

Praćenjem aktivnosti vašeg djeteta pomoću brojača koraka moći ćete biti sigurni da slijedite ove zdravstvene smjernice i pružiti im zanimljiv i izazovan poticaj za šetnju s vama.

About the author

Agit