Posao

Kako postati uspješan bloger?

Uspješan bloger
Written by Agit

Razmišljate o pokretanju bloga? Broj blogova je u stalnom porastu, of 173 milijuna u 2011. na preko 400 milijuna danas. To može značiti samo jedno: bloganje se isplati. Međutim, jedno je pokrenuti blog, a drugo je uspješno ga voditi. Zapravo, velika većina blogova uopće ne zarađuje novac.

Pa, što je potrebno? Nastavite čitati kako biste naučili kako postati uspješan bloger.

1. Niša

Sigurno imate okvirnu ideju o čemu ćete pisati. Ako to još niste učinili, sada je vrijeme da odaberete nišu za bloganje. Možda se pitate: „Zar ne mogu jednostavno blogati o bilo čemu što osjećam?” Činjenica je da blogovi s općenitom tematikom rijetko uspijevaju. Kada se usredotočite na nišu, lakše je razviti autoritet, a čak i postati industrijski stručnjak.

Kako pronaći najbolju nišu? Treba uzeti u obzir nekoliko stvari, a vaša stručnost i interesi su najvažniji. Ako ste, primjerice, strastveni igrač golfa s velikim poznavanjem igre, trebali biste razmisliti o pokretanju golf bloga umjesto, recimo, općenitog sportskog bloga.

Sljedeći čimbenik koji morate imati na umu je veličina vaše ciljne publike. Ako se smjestite u nišu s potencijalno malom ciljanom publikom, vaš blog možda neće privući onu vrstu prometa koja mu je potrebna da bi postao profitabilan. Dakle, iako je odabir niše presudan, pokušajte osigurati da niša ima značajno tržište.

2. Izbrusite svoje vještine za izradu sadržaja

Sadržaj je temelj bloga. Bez njega, sve što imate je web adresa. Imajte na umu da su korisnici interneta nestrpljivi. Vaš blog ima nekoliko sekundi da privuče njihovu pažnju. Ako započnete s lošim prvim postom na blogu, većina vaših prvih posjetitelja se neće poželjeti vratiti.

3. Svaki Blogger treba biografiju

Znate tko ste, ali vaši vas potencijalni čitatelji vas ne poznaju. Zbog toga svaki bloger treba biografiju. Koristite stranicu “o meni” na svom blogu kako biste posjetiteljima rekli ponešto o sebi. Neka bude kratko, ali dovoljno detaljno da stvori jasnu sliku onoga što mogu očekivati ​​od vašeg bloga.

4. Koristite društvene mreže

Jeste li znali da društveni mediji usmjeravaju preko 26 posto cjelokupnog prometa s web preporuka? To znači da možete koristiti platforme društvenih medija kao što su Facebook, Twitter i Instagram za slanje značajnog broja čitatelja na svoj blog.

Da biste društvene medije iskoristili na najbolji način, započnite s izradom strategije. Prepoznajte društvene platforme koje će vam najbolje omogućiti da dosegnete ciljnu publiku. Nemojte pretpostavljati da je određena platforma idealna samo zato što ima stotine i milijune korisnika.

Ako, primjerice, vodite blog o poslu i karijeri, LinkedIn bi vam trebao biti prva društvena platforma. Ako je tema vašeg bloga fotografija, trebali biste se uglavnom usredotočiti na Instagram. Facebook nastoji privući korisnike iz različitih demografskih skupina, pa bi to također trebalo biti u vašoj strategiji.

Trebat će vam vremena da vaša stranica privuče obožavatelje i sljedbenike, ali to možete ubrzati kvalitetom i angažiranim postovima.

Sada razgovarajmo o poslu

Nakon stvaranja vjerne čitateljske publike za svoj blog, morate pronaći odgovarajuću strategiju unovčavanja . Opcije uključuju objavljivanje sponzoriranih postova, affiliate marketing, oglašavanje, pružanje usluga podučavanja i pisanje e-knjiga.

Svaki model ima svoje dobre i loše strane, ali ključno je pronaći onaj koji odgovara prirodi vašeg bloga. Na primjer, ako vaš blog postane stvarno popularan i bilježi tisuće pregleda stranica svakog mjeseca, mogli biste ponuditi mogućnosti guestblogginga i naplatiti po postu.

Prije nego što se odlučite za model, prikupite mišljenja drugih blogera koji vode sličan model. Shvatite izazove s kojima se suočavaju.

Posao o blogu

Prije nego što se odlučite za model, prikupite mišljenja drugih blogera koji vode sličan model.

Bloganje je idealan način da slijedite svoje strasti i zaradite novac. Međutim, to je žestoko konkurentno polje. Da biste se istaknuli, morate uložiti puno truda u izgradnju kvalitetnog bloga.

Sretno!

 

About the author

Agit